Dacia Duster 1.3 TCe Tech Road | TREKHAAK | CAMERA | PARKEERSENSOREN V+A | CLIMATE CONTROL | CRUISE CONTROL | APPLE CARPLAY

€ 17.995,-

Bouwjaar 27-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.546 km
Deuren 5
Kenteken ZH-898-B Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Dacia Duster 1.3 TCe Tech Road | TREKHAAK | CAMERA | PARKEERSENSOREN V+A | CLIMATE CONTROL | CRUISE CONTROL | APPLE CARPLAY


€ 17.995,-

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.546 km
Deuren 5
Kenteken ZH-898-B Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nieuwendijk Aalsmeer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zwarteweg 93
Postcode 1431 VK
Plaats Aalsmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 383080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-nieuwendijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.762 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen): Geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
- Afleverpakket Nieuwendijk (€ 845 meerprijs):
- Renault Onderhoudsbeurt.
- Nieuwe APK.
- 12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
- BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro.
- Renault Route Service.
- Professionele poetsbeurt.
- Brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneemprijs"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

De genoemde prijs betreft een meeneemprijs met geldige APK.
 
Wilt u meer zekerheid?
 
Het afleverpakket kost € 845,- Hiervoor krijgt de auto een:
Renault Onderhoudsbeurt
Nieuwe APK
12 maanden aanvullende Renault Top Garantie indien de auto jonger is dan 5 jaar en km stand lager dan 100.000.
12 maanden BOVAG garantie bij een aankoop bedrag > 4.500,- Euro
Renault Route Service
Professionele poetsbeurt
Brandstof

Wij zijn Autobedrijf Nieuwendijk, sinds 1980 een begrip in de regio in de autobranche. Ons familiebedrijf werd opgestart in Aalsmeer en is in de loop der jaren uitgebreid met vestigingen in Amstelveen, Amsterdam West & Zuid-Oost, Hillegom, Hoofddorp, Uithoorn en Zaandam. Wij zijn dealer van de topmerken Renault en Dacia en tevens Nissanspecialist. Of het nu gaat om de aanschaf van een nieuwe personen- of bedrijfswagen, een betrouwbare occasion of het uitvoeren van onderhoud of schadeherstel, bij ons bent u aan het juiste adres.
Dagelijks doen we er op elke vestiging alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat dat goed lukt blijkt uit de hoge klanttevredenheidsscores. Daar zijn we trots op!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie