Bouwjaar | 24-08-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-NFK-9 Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 7.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-08-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.738 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 79-NFK-9 Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | T&O Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middenweg 141A |
Postcode | 1394 AH |
Plaats | Nederhorst den Berg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degarage.net |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Waarom jij kiest voor deze Duster
Een uitstekend onderhouden en bijzonder mooie Dacia Duster: je hebt haar gevonden! Deze auto komt van de tweede eigenaar, heeft een complete onderhoudsgeschiedenis en heeft een lage kilometerstand van 73.300 km die uiteraard is voorzien van een NAP-rapport. Een Dacia Duster in deze conditie kom je niet snel tegen, maar wel bij T&O Auto's. In ons ruime aanbod vind je namelijk nog veel meer kwaliteitsoccasions met lage kilometerstanden. Zo profiteer jij van een zo goed als nieuwe auto voor de prijs van een 'gebruikte'. Say hello to lage onderhoudskosten en jarenlang rijplezier! ; )
Een nieuwe auto voor de prijs van een occasion
Deze Dacia Duster is een cosmetisch Refurbished Ride van T&O auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe onderscheidt. Onze cosmetisch Refurbished Rides verkeren namelijk in topconditie en hebben geen schadeverleden. Daarnaast zijn het interieur en exterieur als nieuw en controleren we de auto op wel 55 technische en veertig optische punten. Hierdoor rijd jij zorgeloos rond.
Goed om te weten
Nieuw kostte deze Dacia Duster in de basis € € 17.380,- en met de extra's en afleveringskosten ongeveer € 20.000. Nu mag ze mee voor ca. € 12.000,- onder de nieuwprijs. Wij weten waar wij voor zouden kiezen!
Comfortabel rijden
De glanzende carrosserie in zilver-metallic verkeert in uitstekende staat. De buitenspiegels en de bumpers zijn uitgevoerd in dezelfde carrosseriekleur en het extra getinte glas zorgt voor meer privacy. Bovendien heeft deze uitvoering extra kunststof stootlijsten. Dit model is trouwens razendpopulair vanwege het compacte formaat die enorm veel ruimte heeft te bieden.
Handige opties
Verder is deze Dacia Duster uitgerust met allerlei handige extra's en opties: van een radio/CD-speler, elektrische ramen e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.