Dacia Duster 1.6 Lauréate 2wd NL-auto 73.700 km + NAP

€ 7.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-08-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.738 km
Deuren 5
Kenteken 79-NFK-9 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Dacia Duster 1.6 Lauréate 2wd NL-auto 73.700 km + NAP


€ 7.750,-

Algemeen

Bouwjaar 24-08-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.738 km
Deuren 5
Kenteken 79-NFK-9 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam T&O Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middenweg 141A
Postcode 1394 AH
Plaats Nederhorst den Berg
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.degarage.net
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Waarom jij kiest voor deze Duster

Een uitstekend onderhouden en bijzonder mooie Dacia Duster: je hebt haar gevonden! Deze auto komt van de tweede eigenaar, heeft een complete onderhoudsgeschiedenis en heeft een lage kilometerstand van 73.300 km die uiteraard is voorzien van een NAP-rapport. Een Dacia Duster in deze conditie kom je niet snel tegen, maar wel bij T&O Auto's. In ons ruime aanbod vind je namelijk nog veel meer kwaliteitsoccasions met lage kilometerstanden. Zo profiteer jij van een zo goed als nieuwe auto voor de prijs van een 'gebruikte'. Say hello to lage onderhoudskosten en jarenlang rijplezier! ; )


Een nieuwe auto voor de prijs van een occasion

Deze Dacia Duster is een cosmetisch Refurbished Ride van T&O auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe onderscheidt. Onze cosmetisch Refurbished Rides verkeren namelijk in topconditie en hebben geen schadeverleden. Daarnaast zijn het interieur en exterieur als nieuw en controleren we de auto op wel 55 technische en veertig optische punten. Hierdoor rijd jij zorgeloos rond.


Goed om te weten

Nieuw kostte deze Dacia Duster in de basis € € 17.380,- en met de extra's en afleveringskosten ongeveer € 20.000. Nu mag ze mee voor ca. € 12.000,- onder de nieuwprijs. Wij weten waar wij voor zouden kiezen!


Comfortabel rijden

De glanzende carrosserie in zilver-metallic verkeert in uitstekende staat. De buitenspiegels en de bumpers zijn uitgevoerd in dezelfde carrosseriekleur en het extra getinte glas zorgt voor meer privacy. Bovendien heeft deze uitvoering extra kunststof stootlijsten. Dit model is trouwens razendpopulair vanwege het compacte formaat die enorm veel ruimte heeft te bieden.


Handige opties

Verder is deze Dacia Duster uitgerust met allerlei handige extra's en opties: van een radio/CD-speler, elektrische ramen e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie