![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.762 km
![]() |
Deuren | 6 |
Kenteken | 51-XZ-ZL Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.762 km
![]() |
Deuren | 6 |
Kenteken | 51-XZ-ZL Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Nollen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Overtoom 9 |
Postcode | 1703 RE |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Website | www.denollen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 199 x 164 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nieuw binnen !
Prachtige Dacia logan station !
Deze zeer mooie auto is een snoepje en een buitenkansje voor een scherpe prijs !
Auto beschikt over een 1.4 benzine motor welke zeer zuinig rijd !
De km stand van 52dkm is nap gecontroleerd bij het rdw en betreft een logische stand dit is een uniek kenmerk van deze auto !
Auto word geleverd incl apk en 3 maanden garantie !
Bent u opzoek naar een scherp geprijsde en ruime auto welke nog vele jaren mee kan en met een zeer mooie lage km stand ! Maak dan zeker een afspraak voor een proefrit
En niet te lang wachten auto voor zo mooie prijs met een rdw teller rapport lage stand is zo weg !
We verwelkomen u graag op onze locatie te Heerhugowaard op afspraak !
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie Tel. 06 -22202422 na 18:00 via whats app bereikbaar
www.denollen.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
![Autotest | Dacia Logan MCV Meer van hetzelfde](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4005/dacia-logan-mcv-tce-90-laureate.jpg)
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?