![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.734 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 68-GJS-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.734 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 68-GJS-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kollekt International |
Contactpersoon | Natalia Lipen |
Adres | T. Majofskistraat 29 |
Postcode | 1065 SR |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24905709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokollekt.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.011 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 555 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4020 x 1746 x 1534 cm
Wielbasis: 259 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Zuinige Dacia Sandero 1.4 mpi, in een goede technische staat, met Airco, 5 portieren, en Nationale AutoPas voor de originele kilometerstand. De distributieriem is recent vervangen bij 162017km.
Let op: betreft een meeneemprijs binnen Nederland of Exportprijs, zonder vervolgservice en garantie.
Bel voor informatie en voor een AFSPRAAK tel: 0624905709 // for export call this number: +31651195058
Bel altijd voordat u langskomt voor een AFSPRAAK!!!
Wij zijn ook 's avonds en op Zondag op afspraak geopend.
Please always make an appointment by phone, before arriving.
We Speak English, Wir Sprechen Deutsch, Nous Parlons Francais.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
![Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10258/dacia-sandero-tce-100-bi-fuel-stepway-extreme.jpg)
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.