Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh | CAMERA | LED | Half LEDER .

€ 11.900,-

Bouwjaar 11-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.281 km
Deuren 5
Kenteken R-240-SG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh | CAMERA | LED | Half LEDER .


€ 11.900,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 31.281 km
Deuren 5
Kenteken R-240-SG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto In- en Verkoop Johan Meure B.V.
Contactpersoon Johan Meure
Adres Newtonstraat 50
Postcode 1446 VR
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 649939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.johanmeure.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Actieradius elektrisch stad WLTP
314 km
Actieradius elektrisch WLTP
230 km

Voor meer informatie over het aanvragen van de SEPP subsidie, gaat u naar deze link: https://www.rvo.nl/subsidies-financiering/sepp/subsidie-koop-gebruikte


Basis zekerheidsprijs:
De prijs van de auto is INCLUSIEF een geldige APK, tenaamstellingskosten, vloeistoffen- en verlichtingscontrole.

Onderhoudspakket:
U kunt kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket van € 699 euro met daarin o.a; Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecifiaties en schema+ overig vereist onderhoud van de auto, APK, complete schoonmaak binnen+buitenkant , airco service en 20L brandstof.

Belt u even voor uw bezoek aan ons bedrijf? Dit om zeker te weten dat de auto beschikbaar is.

Zekerheden:
Autobedrijf Johan Meure is al ruim 35 jaar een vertrouwd BOVAG bedrijf voor aanschaf van een jong gebruikte auto. Een auto kopen bij Autobedrijf Johan Meure houdt in dat deze auto, een duidelijke aantoonbare historie heeft, geen voormalig total-loss auto is, een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalige taxi, lesauto of hulpdiensten-auto is.

Inruil/taxatie:
Bij bezoek aan ons bedrijf heeft u binnen 15 minuten een gegarandeerd bod op uw inruil/inkoop-auto. Voor een inruilindicatie gaat u naar onze website (www.johanmeure.nl) en klikt u op 'Taxatie'.

Vestigingen / locaties :
Bij onze hoofdvestiging staat een aanbod van circa 300 occasions vanaf € 20.000 euro. (Newtonstraat 50, 1446 VR Purmerend)
Op onze vestiging aan de Westerweg vindt u ruim 150 occasions tót € 20.000 euro. (Westerweg 72, 1446 AG Purmerend)
Voor onderhoud, diagnose, reparatie en APK kunt u terecht bij onze AutoFirst Johan Meure Werkplaats. (Newtonstraat 48, 1446 VR Purmerend)

Volg ons op sociale media!
Facebook: Autobedrijf Johan Meure
Instagram: @autobedrijfjohanmeure

Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op alvorens uw vertrek naar ons toe, dan kunnen wij zien of de auto beschikbaar is en deze voor u klaar zetten.

AUTO'S KUNNEN WEGENS ONLINE VERKOOP HELAAS NIET GERESERVEERD WORDEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Elektrische essentie

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?

Autotest | Dacia Spring Elektrische essentie

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • heel veel waar voor heel weinig geld
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
  • weinig ruimte achterin
  • diepe grondtoon van airconditioning

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.

Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.

Deel deze advertentie