Dacia Spring Expression 27 kWh | Navigatie | Leder | DC lader 30kW | Camera | Airco | ¤ 2.000,- SEPP Subsidie |

€ 21.990,- incl. BTW

Bouwjaar 08-01-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.500 km
Deuren 5
Kenteken X-928-RN Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Expression 27 kWh | Navigatie | Leder | DC lader 30kW | Camera | Airco | ¤ 2.000,- SEPP Subsidie |


€ 21.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 4.500 km
Deuren 5
Kenteken X-928-RN Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stokman Den Helder BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pastoor Koopmanweg 11
Postcode 1784 NX
Plaats Den Helder
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)223 - 637484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stokmanrenault.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 125 Nm

Aandrijving
Actieradius: 230 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg

Accu
Accu: 27 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW, 62 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 54 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 30 kW, 166 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 43 minuten

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabels: Renault Top Occasion (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 26.03 kWh
Ingeschatte actieradius: 185 km
Ingeschat verbruik: 16.3 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 171 km
Actieradius praktijk winter: 147 km
Verbruik praktijk zomer: 16.04 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 19.22 kWh/100km

= Bedrijfsinformatie =

Al onze occasions worden aangeboden voor een rijklaarprijs. Dat houdt in dat de auto wordt afgeleverd inclusief;

- 12 maanden geen onderhoud noodzakelijk
- 12 maanden APK
- 12 maanden Premium pas
- 12 maanden Pechhulp Nederland
- 12 maanden BOVAG garantie
- 14 dagen omruilgarantie
- 88 puntencheck
- Volle tank brandstof (LPG/benzine/diesel/ Elektra)

Bovenop de aanschaf van uw nieuwe auto kunt u kiezen voor het Stokman Premium occasionpakket. Dit pakket bestaat uit;

- Een update van het navigatiesysteem
- Een iXtar-lakbehandeling
- Antidiefstalbouten
- Een cleanbox voor uw auto

De kosten voor dit pakket bedragen slechts € 495,-!

Via Mobilize Financial Services

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Elektrische essentie

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?

Autotest | Dacia Spring Elektrische essentie

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • heel veel waar voor heel weinig geld
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
  • weinig ruimte achterin
  • diepe grondtoon van airconditioning

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.

Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.

Deel deze advertentie