Bouwjaar | 13-10-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-579-BD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.779 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-579-BD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ursem Barten Hoofddorp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Opaallaan 8 |
Postcode | 2132 XT |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5630425 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ursembarten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2022 - apr. 2024
Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Aandrijving
Actieradius: 220 km
Transmissie
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Accu: 27 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW, 59 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 54 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 30 kW, 159 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 43 minuten
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 26.03 kWh
Ingeschatte actieradius: 184 km
Ingeschat verbruik: 16.4 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 163 km
Actieradius praktijk winter: 141 km
Verbruik praktijk zomer: 16.15 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 19.34 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Autogroep Ursem Barten, dé merkdealer van Hyundai, Mitsubishi & Nissan in Noord-Holland.
Deze door u geselecteerde auto bieden wij u RIJKLAAR aan met 12 maanden BOVAG-garantie. Dit houdt in dat deze auto vooraf uitvoerig technisch door onze werkplaats is gecontroleerd. Autogroep Ursem Barten is officieel merkdealer van Hyundai, Mitsubishi & Nissan en heeft daarnaast een zeer groot en gevarieerd aanbod van minimaal 500 gebruikte auto's op voorraad verspreid over 13 vestigingen in geheel Noord-Holland. Kijk op www.ursembarten.nl voor ons volledige aanbod van zowel nieuwe als jong gebruikte auto's. Voor een proefrit of meer informatie kunt u contact met ons opnemen of bij ons langskomen in de showroom. U bent van harte welkom!
Als optie bij de aanschaf van deze occasion bieden wij u ons "Autogroep Ursem Barten Servicepakket" aan. Voor slechts € 795,- garanderen wij u naast de 12 maanden BOVAG-garantie de volgende aanvullende zekerheden:
- Afleverbeurt
- 15% korting op de eerstvolgende onderhoudsbeurt (voor alle merken!)
- NAP controle
- 30 dagen omruilgarantie (tot maximaal 1000 kilometer)*
- Professionele reiniging van interieur en exterieur
- 1 jaar mobiliteitsservice (voor alle merken!)
- Gratis vervangend vervoer bij garantiezaken & onderhoud
* Vraag naar de voorwaarden welke van toepassing zijn
* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw aanschaf-beslissende zaken v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.