Bouwjaar | 10-05-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.169 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | ZF-061-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
€ 12.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 25.169 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | ZF-061-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Blokdijk Automobielen |
Contactpersoon | Sven Blokdijk |
Adres | De Veken 204 |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25111956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blokdijkautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.380 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Groen/zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
We hebben deze prachtige Fiat 500 C 0.9 TwinAir Turbo Sport middels inruil mogen verwelkomen. De Audi A3 e-tron welke wij aanboden had de benodigde extra ruimte, en dus werd de 500 C met frisse tegenzin achtergelaten bij ons.
Hierdoor dus nu te bezichtigen in het mooie Opmeer. Origineel Nederlands geleverd, zowel van binnen als van buiten in zeer nette verzorgde staat en met maar 25.169 kilometer gereden.
Door de Sport uitvoering is de Fiat zeer fraai samengesteld in Grigio Sfrenato metallic lakwerk over groen/zwart lederen bekleding, en daarnaast voorzien van de juiste opties zoals:
-Navigatiesysteem
-Cruise control
-Multifunctioneel lederen sportstuurwiel
-Airconditioning
-Park distance control achter
-DAB ontvanger
-Bluetooth telefoon
-16 Inch lichtmetalen velgen
En nog veel meer!
Genoemde prijs betreft een meeneemprijs. Levering inclusief onderhoud en garantie is tegen meerprijs mogelijk. Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken dan kunt u contact opnemen met Sven Blokdijk of Bram Koopman: 06-25111956
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...