Fiat 500c 1.2 Lounge Airco|Cruise|Carplay|PDC|Dealer Onderhouden

€ 11.950,-

Bouwjaar 25-09-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.991 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Fiat 500c 1.2 Lounge Airco|Cruise|Carplay|PDC|Dealer Onderhouden


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-09-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.991 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Centrum Heerhugowaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marconistraat 31
Postcode 1704 RH
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53479330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumheerhugowaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Ledig gewicht: 955 kg
Wielbasis: 230 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Maandag t/m Zaterdag geopend van 09:30 tot 17:00

Finaciering mogelijk op al onze auto's.

Inruil van Auto, Camper, Caravan, Motor en Scooter zijn mogelijk op al onze autos !!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.

Bel gerust voor een afspraak of bezichtiging met 0653324072 of 0653479330.

Of stuurt u gerust een Whatsapp bericht.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat 500C | Tussen klassiek en modern

Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?

Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern

De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.

Plus

  • innemend uiterlijk
  • uitstekend weggedrag
  • modern infotainment-systeem

Min

  • matige prestaties
  • beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
  • zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl

Conclusie

Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.

Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...

Deel deze advertentie