Bouwjaar | 17-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.806 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-LHS-4 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.806 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 54-LHS-4 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | T&O Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middenweg 141A |
Postcode | 1394 AH |
Plaats | Nederhorst den Berg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degarage.net |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 158 x 154 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.305 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet met blauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Waarom jij kiest voor deze Panna Cotta Panda,
Maak kennis met deze Panda: een in Nederland geleverde Fiat Panda. Ze komt van de eerste eigenaar, heeft een complete onderhoudsgeschiedenis én een nette kilometerstand die NAP-gecertificeerd is. Kortom, een Panda in zo'n goede staat kom je niet vaak tegen. Bij T&O Auto's is dit echter heel gewoon, want in ons ruime aanbod vind je nog veel meer auto's in uitstekende staat. Zo profiteer je van lage onderhoudskosten en heb je jarenlang rijplezier!
Voor jouw informatie
Wij hebben Panda's met deze sterke 1.2-motor in onderhoud die al meer dan 350.000 km hebben afgelegd en nog steeds rijden. Nog een pluspunt is dat dit vijf-deurs model veel ruimte biedt en een spaarpotje op wielen is: ze is laag in verbruik, premie, onderhoudskosten en wegenbelasting. Kortom: ze is een leuk spaarpotje op wielen. ;-)
Refurbished Ride
Deze Fiat Panda is een Refurbished Ride van T&O Auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe kunt onderscheiden. Onze Refurbished Rides zijn in topconditie en hebben geen schadeverleden. Het exterieur en interieur zijn gereconditioneerd, waardoor de auto eruitziet als nieuw. Verder controleren we de auto op 55 technische en 40 optische punten, zodat jij je daar geen zorgen meer over hoeft te maken.
De nieuwprijs van deze Fiat Panda was in de basis € 8.350,- en met de extra's en afleveringskosten ongeveer € 10.950,-. Ze is nu nog bijna net zo nieuw als toen, maar mag mee voor ruim € 7.000,- (!) onder de nieuwprijs. Wij weten waarvoor wij zouden kiezen.
Bijzonder ontwerp
Klein, maar vlot: dat is deze Fiat Panda. Haar carrosserie heeft een pastelgele kleur en verkeerd in topconditie. Het getinte glas en haar carrosseriekleur maken haar looks helemaal af.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.