Bouwjaar | 24-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.767 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Moreise Automobielen |
Contactpersoon | E.P. van Haasteren |
Adres | Bovenweg 14 |
Postcode | 1834 CE |
Plaats | Sint Pancras |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51235853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.moreise.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2014 - nov. 2015
Technische informatie
Koppel: 104 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 169 x 151 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.645 kg
Interieur
Interieur: Rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Keurige van eerste eigenaar afkomstige Punto 1.4 benzine en de mogelijkheid om op CNG Aardgas te rijden toegelaten in alle milieu zones !!
1.4 4 cilinder motor
Airco
Electrische ramen voor
Slechts 118767 km
Nw apk keuring
1.4 benzine motor
Cng / Aardgas installatie
Normale benzine tank inhoud dus lange actieradius benzine en aardgas
Zolang auto geadverteerd wordt is hij nog beschikbaar !!!
= Bedrijfsinformatie =
Onze showroom is 6 dagen in de week gewoon geopend, wel volgen wij de RIVM richtlijnen.
INFORMEER OOK NAAR DE VOORDELIGE AUTO FINANCIERINGEN!!!
Inruil is altijd bespreekbaar.
Alle auto's zijn voorzien van Nationale Autopas/ Carpas, onze auto's jonger dan 10 jaar en minder dan 200 dkm kunnen worden verkocht met het Autotrust landelijke reparatie verzekering Voor meer info www.autotrust.nl
Al onze occasions zijn voorzien van de gehele onderhouds historie en hebben een gegarandeerde kilometerstand. Inruil behoort tot de mogelijkheden.
Bezoek bij voorkeur na telefonische afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.