Ford Fiesta 1.0 Style 68.900 km + NAP NL-auto

€ 8.750,-

Bouwjaar 30-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.963 km
Deuren 5
Kenteken HJ-844-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Ford Fiesta 1.0 Style 68.900 km + NAP NL-auto


€ 8.750,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 68.963 km
Deuren 5
Kenteken HJ-844-T Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam T&O Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middenweg 141A
Postcode 1394 AH
Plaats Nederhorst den Berg
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.degarage.net
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • striping
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 525 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Waarom jij kiest voor deze Ford Fiesta

Maak kennis met deze uitstekend onderhouden en betrouwbare Ford Fiesta. De auto komt van de tweede eigenaar, heeft een complete onderhoudsgeschiedenis en een lage kilometerstand van 68.900 km die uiteraard een NAP-rapport heeft. Zo'n goed onderhouden Ford Fiesta zie je niet vaak, maar wel bij T&O Auto's. In ons ruime aanbod vind je namelijk nog veel meer kwaliteitsoccasions. Zo profiteer jij van een zo goed als nieuwe auto: say hello to lage onderhoudskosten en jarenlang rijplezier!


Een nieuwe auto voor de prijs van een occasion

Deze Ford Fiesta is een Refurbished Ride van T&O auto's. Dit houdt in dat je deze auto bijna niet van een nieuwe onderscheidt. Onze Refurbished Rides verkeren namelijk in topconditie en hebben geen schadeverleden. Daarnaast zijn het interieur en exterieur als nieuw en controleren we de auto op wel 55 technische en veertig optische punten. Hierdoor rijd jij zorgeloos rond.

Nieuw kostte ze in de basis € 16.200 en met de extra's en afleveringskosten ongeveer € 18.700. Nu, zo goed als nieuw, mag ze met je mee voor € 10.000 onder de nieuwprijs. Wij weten waarvoor wij zouden kiezen! ;-)


Comfortabel rijden

De zwarte carrosserie is uitgevoerd in een mooie metallic lak en in uitstekende staat. De buitenspiegels zijn afgewerkt in dezelfde carrosseriekleur en het getinte glas zorgt voor meer privacy. Eenmaal ingestapt geniet je van een fris interieur met een deels neerklapbare achterbank en verstelbare bestuurdersstoel.

Dankzij de vele handige opties is rijden elke dag een feestje. Neem bijvoorbeeld de airco die je heerlijk koel houdt tijdens warme dagen en de radio/cd/mp3-speler met Bluetooth, waarmee je naar je favoriete muziek luistert. Verder: een navigatiesysteem, een start/stop-systeem, airbags

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie