Ford Fiesta 1.0 Style/AIRCO/80PK/NAVI/E APK

€ 6.750,-

Bouwjaar 28-06-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.962 km
Deuren 5
Kenteken 3-KRX-75 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Ford Fiesta 1.0 Style/AIRCO/80PK/NAVI/E APK


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.962 km
Deuren 5
Kenteken 3-KRX-75 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Johan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Havenstraat 3
Postcode 1948 NP
Plaats Beverwijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 28639693 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.johanvanwanrooijautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 525 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Nieuwe apk tot 31-10-25!

De auto rijd remt en schakelt zeer goed

Geen schades en gebreken

= Bedrijfsinformatie =

DIT IS EEN VASTE SCHERPE PRIJS!!! (OOK VOOR HANDELAREN EN AUTOBEDRIJVEN)

Al onze auto's worden van binnen en buiten gereinigd, incl onderhoudsbeurt!

-wij berekenen geen afleveringskosten.

Let op! Optielijst kan afwijken,deze word automatisch ingevuld.

INRUIL IS MOGELIJK ENKEL EN ALLEEN TEGEN HANDELSPRIJZEN!

Graag van te voren aangeven:PRIJS!!! bouwjaar,kenteken en kilometerstand ,bij schades of bepaalde gebruikerssporen graag foto's sturen via e mail ,wats app of berichten

We houden geen auto's vast,tenzij er een aanbetaling is gedaan op de auto.

Doordat wij regelmatig onderweg zijn om nieuwe occasions op te halen werken wij uitsluitend op afspraak.


VERGEET NIET UW BANKLIMIET TE VERHOGEN VOOR EEN BANK OVERSCHRIJVING.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie