Ford Fiesta 1.3-8V Champion

€ 1.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.618 km
Deuren 4
Kenteken GB-445-J Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Ford Fiesta 1.3-8V Champion


€ 1.650,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.618 km
Deuren 4
Kenteken GB-445-J Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.299 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf HVZ
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeilmakersweg 5
Postcode 1786 PE
Plaats Den Helder
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)223 - 618647 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deautohalhvz.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2007

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4038 x 1685 x 1464 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.023 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.123 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Nette Ford Fiesta, 5 deurs.
APK 31-08-2025
Klein deukje rechts achter, zie foto.
Voor inl; 06-53901165

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn meeneem prijzen, gebaseerd op zo mee, geen inruil.
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Voor garantiepakketten zie onze website, geldig voor auto`s duurder dan 4000,00euro,
minder dan 200.000km.en niet ouder dan 10 jaar.
Wij rekenen geen afleveringskosten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie