Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-PVS-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 30-PVS-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hop's Car(e) Company BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Andorraweg 5D |
Postcode | 1432 DB |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 349011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hopscar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2010 - dec. 2011
Modelcode: C307
Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 54 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 184 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.149 kg
Laadvermogen: 671 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
kijk voor de leuke acties op www.hopscar.nl
Wij hebben ruim 25 hoofdzakelijk dealeronderhouden auto's, .
Ook inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk.
Daarnaast kunnen wij ook al uw onderhoud/financiering /poetsen/Aico Vullen/APK keuren verzorgen.
Wij zijn dagelijks geopend van 9.00 uur 18.00 uur.
Zaterdag 9.00 uur tot 18.00 uur
Telefoons bereikbaar van 8.30 / 22.00 UUR 0297-349011 of 0625573636
......................................................
......................................................
Uit deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!