![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.436 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | XV-XL-24 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.436 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | XV-XL-24 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohal Hilversum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Neuweg 189 |
Postcode | 1214 GP |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6839667 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autohalhilversum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/70 R14
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle inruil mogelijk! Ook auto's met schade, hoge km stand, verlopen APK en/of motor defecten.
Wij hanteren GEEN afleverkosten !!
Deze auto is te bezichtigen bij :
Autohalhilversum.nl
Neuweg 189
1214 GP Hilversum
Tel : 035-6839667
Mobiel: 06-34422200
Mobiel: 06-53843185
www.autohalhilversum.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Accord | Hooggespannen verwachtingen
Kijk eens naar het gezicht van de bestuurder van een Honda Accord. Tien tegen één dat er een brede grijns op staat. Dat komt doordat de Accord bij introductie in 2003 zo vooruitstrevend was, dat hij op veel punten de top in z'n segment vormde. Nu is het tijd voor een geheel nieuwe Accord. Weet de auto opnieuw alle verwachtingen te overtreffen?
![Autotest | Honda Accord Hooggespannen verwachtingen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2281/honda-accord.jpg)
De nieuwe Honda Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Plus
- sublieme 2.0 iVTEC motor
- moderne techniek
- prettige stoelen
Min
- matig weggedrag in extreme situaties
- minder vooruitstrevend dan de voorganger
Conclusie
Weet de nieuwe Honda Accord de hooggespannen verwachtingen waar te maken? Is de auto nog beter dan de voorganger en zo spannend als de prototypes deden vermoeden? Helaas niet. De nieuwe Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Het sterkste punt is de 2.0 liter benzinemotor die dankzij iVTEC-techniek prima presteert en uitzonderlijk zuinig omspringt met brandstof. Dankzij vooruitstrevende elektronica worden ongelukken effectief voorkomen, alhoewel een betere wegligging nog zinvoller zou zijn. De uitrusting is modern en compleet. Daarnaast weet de nieuwe Accord zich te onderscheiden met de moderne vormgeving.