Bouwjaar | 31-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SX-581-K Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
€ 20.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.385 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SX-581-K Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automob. Drent en Kloek BV |
Contactpersoon | Milan De Kort |
Adres | Rijksstraatweg 25 |
Postcode | 1969 LB |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 252375 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.drentenkloek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2016 - okt. 2018
Technische informatie
Koppel: 192 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 190 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Autobedrijf Drent & Kloek biedt u deze prachtige Honda CR-V 4WD aan.
Deze auto is een origineel Duits geleverde en is rechtstreeks afkomstig van de 3-de eigenaar en heeft slechts 117.385 km gelopen.
Zeer complete uitvoering met o.a: TREKHAAK, AIRCO, VIERWIELAANDRIJVING, STOELVERWARMING, PRIVACY GLASS, CAMERA ACHTER, BLEUTHOOTH NAVIGATIE, DAB+, 17 INCH LICHT METALEN VELGEN, AMBIENTE VERLICHTING, PARKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER ELEK. RAMEN, ELEK. SPIEGELS + INKLAPBAAR, ISOFIX, ETC HONDA-DEALER ONDERHOUDEN. En nog veel meer.
Verkoopprijs is rijklaar incl. 3 maanden huisgarantie, aflevering inspectie en een nieuwe APK (indien nodig). Wilt u meer zekerheid dan bieden wij u graag een uitgebreider pakket aan. Meer dan 35 jaar AUTO-ERVARING DRENT & KLOEK B.V.
Tot ziens aan de Rijkstraatweg 25 in Heemskerk.
= Bedrijfsinformatie =
Onze advertenties zijn met alle zorg en aandacht samengesteld. Wij staan echter niet garant voor eventuele onjuistheden over uitrusting specificaties en/of getoonde optie's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!