Honda CR-V 2.0 e:PHEV Advance Tech | AUTOMAAT | APPLE CARPLAY | PANORAMDAK | LEDER | DODEHOEKDETECTIE | BOSE AUDIO | ADAPTIEF CRUISE CONTROL | PARKEERSENSOREN |

€ 55.939,- incl. BTW

Bouwjaar 21-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.559 km
Deuren 5
Kenteken T-362-NJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Honda CR-V 2.0 e:PHEV Advance Tech | AUTOMAAT | APPLE CARPLAY | PANORAMDAK | LEDER | DODEHOEKDETECTIE | BOSE AUDIO | ADAPTIEF CRUISE CONTROL | PARKEERSENSOREN |


€ 55.939,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 30.559 km
Deuren 5
Kenteken T-362-NJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.993 cc
Vermogen 109 kW (148 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adrie Jonk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonstraat 34-40
Postcode 1446 VR
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adriejonk.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Koppel: 189 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 46 liter
Actieradius: 82 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 471 x 187 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.888 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 6.8 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 18 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,5 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
- Reinigen
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Geldige APK
- Vloeistoffen controle
- Wettelijke garantie

**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
- Adrie Jonk Zekerheidspakket Comfort (€ 695 meerprijs):
- Poetsbeurt
- Minimaal 12 maanden APK
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
- Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
- Halve tank brandstof
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Distributie vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
- Pechhulp Europa

*12 jaar garantie* tot 200.000 km (Merk Mazda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
*10 jaar garantie* tot 180.000 km (Merk Honda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*

**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

| AUTOMAAT | APPLE CARPLAY | PANORAMDAK | LEDER | BOSE AUDIO | DODEHOEKDETECTIE | ADAPTIEF CRUISE CONTROL | PARKEERSENSOREN |

De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Het lederen interieur geeft deze auto luxe en klasse. Deze auto biedt stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur, waardoor het zelfs op de koudste dagen aangenaam rijden is. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Het glazen panoramadak biedt u een breed zicht op de omgeving. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, aluminium dakrailing en dakspoiler horen tot de voorzieningen op deze auto.

Altijd de benodigde functies in beeld? Het digitale dashboard zorgt ervoor. Met de 360 graden camera kunt u elk detail rond de auto zien, waardoor mogelijke schade

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-V | Verstand komt met de jaren

Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.

Plus

  • comfortabel
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • fors verbruik 1.5 liter motor
  • achterklep opent niet hoog genoeg

Conclusie

Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.

Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!

Deel deze advertentie