Bouwjaar | 24-11-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.842 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 06-PT-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.668 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.842 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 06-PT-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.668 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kollekt International |
Contactpersoon | Natalia Lipen |
Adres | T. Majofskistraat 29 |
Postcode | 1065 SR |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24905709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokollekt.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4285 x 1810 x 1770 cm
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Velours
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Nette auto, in een goede technische staat, met APK tot 12-2024 en Nationale AutoPas voor de originele kilometerstand.
Met airco, trekhaak, 6 zitplaatsen en overige opties.
Let op: betreft een meeneemprijs binnen Nederland of Exportprijs, zonder vervolgservice en garantie. Aanvullende garantiepakketten zijn mogelijk vanaf 250 euro.
Bel voor informatie en voor een AFSPRAAK tel: 0624905709 // for export call this number: +31651195058
Bel altijd voordat u langskomt voor een AFSPRAAK!!!
Wij zijn ook 's avonds en op Zondag op afspraak geopend.
Please always make an appointment by phone, before arriving.
We Speak English, Wir Sprechen Deutsch, Nous Parlons Francais.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda FR-V | Voor echte mannen?
"Hoe groter de luidsprekers, hoe mooier de huiskamer" en "een romantische avond is een goeie DVD en een zak chips". Met dergelijke reclamespotjes prijst Honda de nieuwe FR-V aan als MPV voor echte mannen. Het lijkt tegenstrijdig, want een brave familieauto is nu niet bepaald het toppunt van mannelijkheid. Is de Honda FR-V de uitzondering die de regel bevestigt?
Honda prijst de FR-V aan als MPV voor mannen. Deze gezinsauto staat namelijk bol van de technische innovaties en dat spreekt mannen aan. Ruim, praktisch en toch leuk om te rijden.
Plus
- Slim concept / zeer ruim
- Uitstekend weggedrag
- Fraaie vormgeving interieur
Min
- Mag stiller
- Minder geschikt voor zeer kleine kinderen
Conclusie
Is de Honda FR-V de MPV voor echte mannen? In ieder geval heeft de nieuwkomer het uiterlijk en de prestaties mee. Dat laatste is te danken aan Honda's VTEC techniek waarmee de auto goed presteert en toch zuinig met brandstof omgaat. De prestaties worden ook vertaald in een prima weggedrag, iets wat bij andere MPV's nog wel eens te wensen over laat. Want hoe de FR-V ook is vermomd: in essentie blijft het een familieauto.
De bijzondere opstelling van 3+3 in plaats van 2+2+2 stoelen heeft voor- en nadelen. Met baby's in (niet Isofix) kinderzitjes is de FR-V minder handig. Ook de oplopende raamlijn achterin betekent minder zicht voor kleine kinderen en manoeuvrerende bestuurders.
Zodra de passagiers het kinderzitje zijn ontgroeid, is de FR-V in veel gevallen juist in het voordeel boven de conventionele MPV. In tegenstelling tot een moeilijk bereikbare 2e achterbank, zijn alle stoelen eenvoudig bereikbaar. De hoofd- en beenruimte is bovendien veel beter dan die van noodplekken achterin. Ook de communicatie tijdens een rit is veel prettiger in 3+3 opstelling. Bovendien blijft ook met zes personen een bruikbare bagageruimte beschikbaar. Daarom is de Honda FR-V een MPV voor echte mannen als die mannen zorgzame vaders zijn die hechten aan veiligheid, rijplezier en ruimte voor hun gezin.