Bouwjaar | 04-10-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 139.484 km |
Deuren | - |
Kenteken | 43-VZK-8 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 3.653 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 139.484 km |
Deuren | - |
Kenteken | 43-VZK-8 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 3.653 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WOUDA ASSENDELFT BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 9-A |
Postcode | 1566 JN |
Plaats | Assendelft |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 6222213 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.woudaassendelft.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Kleur: Onbekend
Aantal cilinders: 5
Ledig gewicht: 2.100 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 2.660 kg
Emissieklasse: Euro 5
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hummer H3 | Goed fout
Het is de paria van de milieubeweging. Het is de doorn in het oog van menig fatsoensrakker. Het is het toppunt van Amerikaanse decadentie. De Hummer is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een rijdend icoon van alles wat fout en verdorven is. En nu wordt de Hummer H3 nog fouter dankzij een nieuwe 5,3 liter V8 motor. En dat rijdt goed!
De Hummer H3 is goed in twee dingen. Het eerste is: fout zijn. Daarnaast is de H3 echt sterk in het terrein. De militaire herkomst is goed merkbaar in de matige rijeigenschappen op de verharde weg.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- volop ruimte
- eersteklas aandachtstrekker
Min
- matige rijeigenschappen op verharde weg
- hoog verbruik
- karige uitrusting t.o.v. de prijs
Conclusie
De Hummer H3 is goed in twee dingen. Het eerste is: fout zijn. Wie wil stoken, dwarsliggen of anderszins een statement wil maken valt nog steeds enorm op met de Hummer.
Maar daar staat een prijs tegenover: op asfalt zijn de rijeigenschappen matig. De auto is onhandig groot, merkbaar zwaar, uiterst vermoeiend en zeer dorstig. Dankzij de nieuwe V8 motor zijn de prestaties aanmerkelijk verbeterd en is ook de bruikbaarheid als trekauto sterk toegenomen.
Een ander punt waar de Hummer H3 echt goed in is, is terreinrijden. Deze auto is ooit ontworpen als onoverwinnelijk militair voertuig en dat is zelfs bij deze verre afstammeling nog steeds goed merkbaar. Alles wat de Hummer H3 onprettig maakt op de openbare weg, maakt de auto juist goed in het terrein.