Hyundai Atos 1.0i GLS AUTOMAAT AIRCO APK STUURBEKRACHTIGING 94000km nap

€ 1.699,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-04-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.470 km
Deuren 5
Kenteken ZD-NX-93 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 40 kW (54 pk)

Hyundai Atos 1.0i GLS AUTOMAAT AIRCO APK STUURBEKRACHTIGING 94000km nap


€ 1.699,-

Algemeen

Bouwjaar 08-04-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.470 km
Deuren 5
Kenteken ZD-NX-93 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 40 kW (54 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automotive Service de Kwakel B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voorling 124
Postcode 1424 RS
Plaats De Kwakel
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18027998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automotiveservicedekwakel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 3 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/70 R13
Acceleratie (0-100): 19,8 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 150 x 162 cm
Wielbasis: 238 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 805 kg
Laadvermogen: 494 kg
GVW: 1.299 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

aangeboden zeer nette atos automaat

altijd goed onderhouden facturen en boekjes zitten erbij
stuur bekrachtiging
airco
armsteun
4 nieuw banden
riem is gedaan bij 87000km
kortom fijne zuinige auto
een klein deuk zoals te zien is op de foto links achter
blanke lak laat los op het dak

inruil mogelijk tegen handelsprijzen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai Atos | Van A tot Z

De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.

Autotest | Hyundai Atos Van A tot Z

De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd

Plus

  • Vlotte en zuinige motor
  • Zeer scherpe prijs
  • Eenvoudige instap

Min

  • Ruimte valt tegen
  • Matige afwerking
  • Facelift maakt nog geen nieuwe auto

Conclusie

Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.

De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.

Deel deze advertentie