Hyundai Ioniq Elektrische FULL XENON/NAVI NETTE AUTO

€ 9.250,-

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.890 km
Deuren 5
Kenteken RL-577-S Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 88 kW (120 pk)

Hyundai Ioniq Elektrische FULL XENON/NAVI NETTE AUTO


€ 9.250,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 179.890 km
Deuren 5
Kenteken RL-577-S Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf HUS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Montageweg 7
Postcode 1948 PH
Plaats Beverwijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48550843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2018

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4470 x 1820 x 1450 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.495 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai IONIQ | Nu verder

In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.

Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder

De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • laadt minder snel op dan vorige generatie
  • infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig

Conclusie

Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.

De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.

Deel deze advertentie