![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-XB-KH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.656 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-XB-KH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.656 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Burgh Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinstraat 26 |
Postcode | 1704 RT |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22328822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.burghauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2007 - jul. 2008
Technische informatie
Koppel: 248 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 189 x 180 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.645 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 241 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
ALLE AUTO'S WORDEN AANGEBODEN TEGEN EEN VASTE MEENEEMPRIJS.
ALLE AUTO'S ZIJN VOORZIEN VAN EEN GELDIGE APK-KEURING VAN MINIMAAL 3 MAANDEN, EEN CONTROLE VAN ALLE VLOEISTOFFEN EN EEN NATIONALE AUTOPAS (INDIEN BESCHIKBAAR).
WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN EN GEEN TENAAMSTELLINGSKOSTEN.
WILT U TOCH LIEVER EEN AFLEVERINGSBEURT OF GARANTIEPAKKET? DEZE BIEDEN WIJ TEGEN MEERPRIJS AAN. INFORMEER NAAR DE MOGELIJKHEDEN.
INTERESSE? NEEM GERUST CONTACT OP. WIJ ZIJN OPEN OP AFSPRAAK (OOK IN DE AVOND OF HET WEEKEND).
U BENT VAN HARTE WELKOM BIJ BURGH AUTO!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Santa Fe | Nieuw en vernieuwd
Dit is niet de nieuwe Hyundai Santa Fe. Of toch wel! In 2020 presenteerde Hyundai de geheel nieuwe Santa Fe en gaf daar vervolgens totaal geen ruchtbaarheid aan. De CO2-uitstoot van de toen beschikbare motoren was namelijk zo hoog, dat de prijs onrealistisch hoog was. Voor modeljaar 2021 is de Santa Fe echter vernieuwd en voorzien van hybride-aandrijving. Daarom is de nieuwe en tevens vernieuwde Santa Fe nu wel concurrerend. De hoogste tijd dus voor een test!
![Autotest | Hyundai Santa Fe Nieuw en vernieuwd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4350/hyundai-santa-fe.jpg)
De Hyundai Santa Fe is dankzij hybride-aandrijving vlot, stil en relatief zuinig. Het weggedrag en de uitrusting geven de Santa Fe het grootste gevoel dat hoort bij het topmodel van Hyundai.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- verkrijgbaar als hybrid en plug-inhybrid
Min
- ruimte achterin kan beter
- navigatie pauzeert podcast of audioboek niet tijdens instructie
- geen hulplijnen bij beeld parkeercamera neus
Conclusie
Drie jaar na de introductie van de nieuwe Santa Fe is het model al vernieuwd. Aanvankelijk was deze grootste Hyundai namelijk voorzien van motoren die door hun hoge CO2-uitstoot voor een onrealistisch hoog prijskaartje zorgden. De Santa Fe was daarom kansloos ten opzichte van de concurrentie. De vernieuwde versie is leverbaar met parallel-hybride en plug-inhybride aandrijving en vanaf nu is de Santa Fe juist zeer concurrerend.
De prijs, prestaties en het verbruik staan nu op hetzelfde niveau als soortgelijke auto's van andere merken. Vervolgens doet Hyundai waar het goed in is: naar de klanten luisteren en een product afleveren dat perfect op hun wensen is afgestemd. Zoals het hoort bij grote, luxueuze auto's is het weggedrag goed, maar ligt de nadruk op comfort. De uitrusting is rijk en modern. Tegelijk met de nieuwe motoren kreeg de Santa Fe een meer uitgesproken uiterlijk zodat de vernieuwde Santa Fe er ook nieuw uitziet.