![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.437 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | H-884-BN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.437 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | H-884-BN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Export |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Zeelandweg 8L |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87732875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotiveexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 255/35 R20
Bandenmaat achter: 295/30 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 189 x 131 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.608 kg
Laadvermogen: 317 kg
GVW: 1.925 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
This price is for export.
For purchases in the Netherlands, BPM needs to be added to this price.
For more info :
Web : www.automotiveexport.nl
Tel : +31687732875
Email : info@automotiveexport.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar F-TYPE Convertible | Omdat het zomer is
De Jaguar F-TYPE is geïntroduceerd in 2013. Dus waarom nu nog een test? Omdat het zomer is! En er is nog een reden: recent kreeg de F-TYPE een nieuwe motor en een opgewaardeerde uitrusting. Dankzij de "2.0 i4" motor is de prijs van het instapmodel significant verlaagd en dankzij nieuwe elektronica is de F-TYPE beter bij de tijd.
![Autotest | Jaguar F-TYPE Convertible Omdat het zomer is](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3897/jaguar-f-type.jpg)
De Jaguar F-TYPE Convertible is een open sportwagen waarbij alles draait om prestaties en rijplezier. Ook met de nieuwe 2.0-liter instap-motor zijn de prestaties uitstekend.
Plus
- heel veel rijplezier
- exclusieve verschijning
- lagere instapprijs dankzij nieuwe motor
Min
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- personen langer dan 1 meter 85 vangen veel rijwind met kap open
- veel rijgeluiden
Conclusie
De Jaguar F-TYPE is sinds 2013 op de markt. Gaandeweg heeft Jaguar de auto steeds op details verbeterd en 6 jaar later is dat voldoende om opnieuw met de F-TYPE kennis te maken. De F-TYPE is nog steeds een echte sportwagen en geen luxe cruiser om te flaneren op de boulevard. Dat geldt ook wanneer wordt gekozen voor de nieuwe 2.0-liter 4-cilinder motor. De prestaties van dit "instapmodel" zijn weliswaar niet zo spectaculair als die van de V6 en V8-modellen, maar ruimschoots voldoende voor heel veel sportief rijplezier.
Het enige punt waarop de F-TYPE zijn ware leeftijd verraadt, is het gebrek aan semi-zelfrijdende functies. Het infotainment-systeem is gaandeweg wel gemoderniseerd en is dankzij goede integratie met smartphones klaar voor de toekomst. Als cabriolet biedt de F-TYPE minder comfort dan de coupé, maar de ervaring is daarom nog intenser en dat maakt juist een sportwagen nog aantrekkelijker.