Jaguar I-Pace EV400 HSE 90 kWh - Pano - Meridian Stereo

€ 29.880,-

Bouwjaar 05-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.656 km
Deuren 5
Kenteken XN-783-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Jaguar I-Pace EV400 HSE 90 kWh - Pano - Meridian Stereo


€ 29.880,-

Algemeen

Bouwjaar 05-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.656 km
Deuren 5
Kenteken XN-783-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cirqulus.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beukenlaan 23
Postcode 1701 DA
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42969486 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cirqulus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 470 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/50 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 201 x 156 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.108 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 2.670 kg

Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.3 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 25 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 340 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 5 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,148936170213 kWh/100km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Bij het ontwerpen van de Jaguar I-PACE stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Jaguar I-PACE komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Een heerlijke hoeveelheid daglicht zorgt voor een riant en ruimtelijk effect door het glazen panoramadak. Ook de passagiers worden verwend, door de verwarmde achterbank. Daglicht bij nacht? De koplampen met matrix LED-verlichting zorgen ervoor. Verder is de Jaguar uitgerust met: 20 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen voor.

Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Het luxeniveau in deze Jaguar is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Ook navigatiesysteem, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels en lederen stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

Zoals u mag verwachten van deze Jaguar I-PACE is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Jaguar. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat uw concentratie afneemt. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen. Met voorzieningen als head-up display, dodehoekdetectie en hill hold functie, bent u altijd veilig onderweg.

Wilt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jaguar I-PACE | De beste Jaguar

Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.

Autotest | Jaguar I-PACE De beste Jaguar

De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Plus

  • subliem weggedrag
  • verpletterend snel, nul uitstoot
  • in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor

Min

  • belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
  • traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
  • navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten

Conclusie

Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.

Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Deel deze advertentie