Jeep Cherokee 4.0i Classic LPG Youngtimer | Grt. Onderhoud

€ 9.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-09-2000
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.032 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.960 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Jeep Cherokee 4.0i Classic LPG Youngtimer | Grt. Onderhoud


€ 9.500,-

Algemeen

Bouwjaar 15-09-2000
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 283.032 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.960 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Magalimoto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schinkeldijkje 10 Unit 16
Postcode 1432 CE
Plaats Aalsmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46581384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.magalimoto.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cassette speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Een geweldige Jeep Cherokee XJ van de gewilde facelift serie, rijdt heerlijk op LPG en benzine. Goede gebruikte staat en leuke youngtimer!

Jeep Cherokee 4.0i Classic LPG Youngtimer | Grt. Onderhoud


- Kenteken: VSB-06-H
- Merk: Jeep
- Model: Cherokee
- Tellerstand: 283032 KM
- Carrosserievorm: Terreinwagen
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2000
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood Metallic
- Kleurnaam: Sienna Pearl
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: beige
- Motorinhoud: 3960 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 135 kW / 184pk
- Ledig gewicht: 1625 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 424 cm
- Breedte: 174 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Koplampen in hoogte verstelbaar
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 16" met brede banden
- Roofrack
- Sperdifferentieel

Infotainment

- Audio installatie
- Radio-cassette

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar

Overige

- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Gordels in hoogte verstelbaar
- Side Impact Protection System


Zo vierkant als het maar zijn kan, een grote 'onlogische' motor voorin en genoeg koppel om je boot te trekken. Je zou eigenlijk niet verwachten dat een auto met deze eigenschappen nog gemaakt zou worden in het begin van de 21e eeuw. Maar de Jeep Cherokee XJ is het Amerikaanse icoon waar er nog enorm veel van zijn te vinden op de Nederlandse wegen, en dat is zeker niet om de slechte redenen.

Vroeger keek ik altijd naar Jeeps als ontzettend grote en bombastische auto's, maar deze Amerikaan is net zo lang als de gemiddelde hedendaagse 'City Car'. Je kan hier alleen veel meer spullen in kwijt!

Een dikke 4.0 liter 6 cilinder is natuurlijk top. Er zijn maar weinig grote 6 cilinders ooit op de markt gebracht en al helemaal niet in auto's waarvan er zoveel verkocht zijn. Een zeer solide blok dat astronomisch hoge kilometerstanden kan halen, met 283.032 kilometer kan dit beestje dus nog echt wel even vooruit. Aangezien de Cherokee een redelijk lichtgewicht is voor zijn klasse, kom je met 180 pk en 305 nm echt heel aardig van je plek. Recent is er een hoop onderhoud uitgevoerd. Zo is het gehele koelsysteem onderhanden genomen met een nieuwe radiator en waterpomp, zijn de remmen aan de voorzijde gedaan plus remschoenen achter. Klaar voor vele kilometers! Ze loopt fantastisch op beide brandstoffen, LPG en Benzine. Op lange afstanden is een LPG verbruik van 1 op 8,5 mogelijk, het equivalent van 1 op 22,5 rijden op benzine, tel uit je winst.

Optisch is de Cherokee nog volled

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Cherokee | Italiaanse indiaan

Duitse degelijkheid. Japans vernuft. Zwitsers precisiewerk. Allemaal bekend. Maar wat hebben de Amerikaanse en Italiaanse industrie precies te bieden? En wat als ze samenwerken? Een tastbaar bewijs van zo'n samenwerking is de Jeep Cherokee. En voor modeljaar 2019 is die samenwerking nog een stap verder gegaan.

Autotest | Jeep Cherokee Italiaanse indiaan

De Jeep Cherokee is aangepast voor 2019. Een sterkere dieselmotor zorgt voor meer comfort, maar is duur in aanschaf en gebruik. De sterkste punten blijven de terreinwaardigheid en het imago.

Plus

  • ruim en praktisch
  • hoge zit, machtig gevoel
  • ook vaardig in het terrein

Min

  • 2.2 liter dieselmotor te nadrukkelijk hoorbaar
  • hoge co2-uitstoot en dus hoge co2-belasting

Conclusie

Toen Jeep in 2014 de eerste Italiaans-Amerikaanse Cherokee introduceerde was het oordeel: "niet beter dan andere SUV's, wel leuker". Na de facelift voor modeljaar 2019 is dat oordeel niet gewijzigd. Nog steeds zijn er weinig rationele redenen om de Cherokee te verkiezen boven de concurrentie. De enige reden is, met enige goede wil, de grote verscheidenheid aan motoren en aandrijvingen. Het sterkste punt van de Cherokee is tevens het zwakste: vanwege de terreinwaardigheid is de Cherokee duurder in aanschaf (co2 belasting!) en gebruik dan modieuze SUV's die er alleen stoer uitzien maar niets klaarspelen in het terrein.

Dankzij alle aanpassingen weet de Cherokee zijn positie in de markt wel te behouden, zowel in Amerika als daarbuiten. Vanaf modeljaar 2019 biedt de Cherokee meer actieve veiligheidsvoorzieningen en alle connectiviteit die van een moderne auto mogen worden verwacht. De grote aantrekkingskracht blijft het imago: de Jeep Cherokee biedt meer persoonlijkheid, meer emotie en meer beleving. En dat kan alleen wanneer de Amerikanen en de Italianen samenwerken.

Deel deze advertentie