Bouwjaar | 26-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-156-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 11.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.872 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-156-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Olcar Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Lageweg 15 |
Postcode | 1628 PM |
Plaats | Hoorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29413732 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.olcar.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Met een auto als deze Jeep Renegade komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en start-stopsysteem.
Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! In deze Renegade vindt u schakelaars op het stuur om het audio-installatiesysteem te bedienen. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Jeep Renegade perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt.
Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Deze Jeep Renegade komt uit 2016, werd geleverd van 01-09-2014 tot 31-12-2018 en kostte toen € 24.620,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 177 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 19-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 64.50 per maand.
= Bedrijfsinformatie =
inruil is mogelijk
Wij zijn dagelijks voor uw onderweg door heel Nederland om het beste aanbod occasions samen te stellen. Bel daarom voor een afspraak, dan is uw rit naar Hoorn nooit tevergeefs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.