Bouwjaar | 03-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.960 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-408-PV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
€ 33.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.960 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-408-PV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Dirks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderweg 10 |
Postcode | 1741 NA |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 237373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedirks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 65 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 442 x 183 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.3 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 18 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-08-2030
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Bovag 12 maanden S (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 20% tot 100%: 1210 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Uitrusting/bijzonderheden: Origineel Nederlands, Adaptieve cruise control, Apple Carplay, Android Auto, Achteruitrijcamera, Navigatiesysteem, Half-lederen bekleding, Keyless entry, Sfeerverlichting, Rijstrooksensor met correctie, 16 inch lichtmetalen velgen, Parkeersensoren voor/achter, Volledig digitaal instrumentenpaneel, DAB.
= Proefritten zijn exclusief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Wij vragen u vriendelijk een proefrit alleen aan te vragen wanneer u daadwerkelijk overweegt de auto bij ons te kopen of financieren. De auto wordt gereserveerd op de dag van de afspraak. Houd er rekening mee dat de auto op andere dagen beschikbaar blijft voor andere geïnteresseerden.
=
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.