Bouwjaar | 27-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.509 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 32.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.509 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Dreu B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Trompet 6 |
Postcode | 1601 MK |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 317760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdedreu.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Autobedrijf De Dreu BV, úw CarSelexy-dealer in Enkhuizen!
Een nieuwe auto kopen is een van de slechtste investeringen die je kan doen. Zodra
een nieuwe auto uit de showroom rijdt, is deze direct al in waarde verminderd. Een
nieuwe auto kan zomaar de helft van zijn waarde verliezen in slechts een paar jaar
tijd. Erg zonde dus! Maar, bij de aanschaf van een nieuwe auto ben je er wel bijna
altijd zeker van dat je zonder problemen enkele jaren met plezier kunt rijden.
Wat zou het fijn zijn om de voordelen van een nieuwe auto te kunnen combineren
met een gunstige prijs. Dit is precies het concept van CarSelexy: jong gebruikte
auto's met een lage kilometerstand tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De zekerheid
van een goede, betrouwbare, écht zo goed als nieuwe auto zonder de hoge kosten!
Wij hebben uitsluitend jong gebruikte auto's met lage kilometerstanden in de aanbieding, allemaal geleverd met minimaal 12 maanden CarSelexy Excellent Garantie. En omdat wij auto's van alle merken leveren, is ons aanbod zeer divers en is de keuze groot. Alleen maar voordelen dus!
= Bedrijfsinformatie =
***Alle moeite is genomen om alle autogegevens zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.***
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.