Bouwjaar | 28-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.925 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-ZJ-TP Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.925 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 24-ZJ-TP Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch AutoCrew Tielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Franciscusweg 24 |
Postcode | 1216 SK |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6232104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tielenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2005 - dec. 2010
Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 170 x 168 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Bovengenoemde prijs is inclusief een nieuwe APK (min 6 maanden) anders een nieuwe APK en BOVAG 40 puntencheck, maar exclusief onderhoud/afleverpakket. We kunnen deze auto ook afleveren met onderhoud/ afleverpakket volgens onderhoudsschema van de fabrikant voor €499,- De auto zo meenemen zonder afleverbeurt kan ook, u betaald dan alleen de bovengenoemde prijs. Wij zijn open van Maandag t/m vrijdag voor verkoop van 09.30 tot 17.00 uur. Zaterdag van 11.00 tot 14.00 uur. Graag even bellen voor u komt, misschien is de auto inmiddels verkocht, dan komt u niet voor niets. Bel rechtstreeks met verkoop op 06-13348850 of 035-6232104 kies 2 voor verkoop. Inruil is mogelijk! App uw foto's van de in te ruilen auto naar het mobiele nummer, duidelijk met de opties van uw auto, de eventuele gebreken en kilometerstand, dan kan ik pas een inruilwaarde bepalen. Staat onze auto nog online, dan is deze ook nog beschikbaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Musa | Ruimte voor raffinement
Waarom mag een ruime auto geen ruimte bieden aan raffinement? Het lijkt alsof iedere ruimteauto per definitie een verhuiswagen is. Iedere familieauto is standaard ingericht als rijdende kinderkamer. Dat het ook anders kan bewijst Lancia met de Musa. Dit stijlvolle ruimtewondertje heeft bovendien een facelift ondergaan, waardoor de auto er nu nog beter uitziet.
De Lancia Musa is een ruime en functionele MPV die desondanks ook nog eens goed oogt. Doet na de facelift van 2004 op geen enkel vlak onder voor de saaie modellen van de concurrentie.
Plus
- ruim en stijlvol
- prima rijeigenschappen
- praktische telefoon en MP3 integratie
Min
- omslachtige procedure opklappen achterbank
- onregelmatige vorm bagageruimte
- schokkerig schakelen automaat
Conclusie
Strikt genomen is er weinig nieuws te melden over de vernieuwde Lancia Musa, maar de hernieuwde kennismaking was er niet minder aangenaam om. Op mechanisch vlak is de Musa nauwelijks aangepast. De auto was en is prima, maar toch voelt het als een gemiste kans om de motoren niet iets zuiniger en iets sterker te maken zoals de concurrenten dat wel doen.
Wel is de vernieuwde Musa voorzien van nieuwe elektronica. Blue & Me koppelt de mobiele telefoon en de MP3 speler aan de auto. Dit systeem werkt in de praktijk prettig en geeft de auto een echte meerwaarde.
Het grootste nieuws komt van de optische aanpassingen. Die maken de vernieuwde Musa moderner en nog chiquer. Daarmee onderscheidt de Musa zich niet alleen van de concurrentie, maar is dit geraffineerde ruimteautootje enig in z'n soort.