Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 X-Dynamic SE | 22 inch velgen | Blackpack | 11,4 scherm | 360 camera | Luchtvering |
€ 86.950,-
Bouwjaar | 01-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Defender 110 2.0 P400e 110 X-Dynamic SE | 22 inch velgen | Blackpack | 11,4 scherm | 360 camera | Luchtvering |
€ 86.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 63.785 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABH |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1525 |
Postcode | 2142 LB |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5242490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abh1.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Accu
Accu: 19 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 59 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Ben je op zoek naar een voertuig dat zowel off-road avontuur als stedelijke luxe biedt? Deze Land Rover Defender 2022 met slechts 63.785 km op de teller is jouw ideale keuze. Deze prachtige Defender is uitgerust met top-of-the-line opties die je rijervaring naar een hoger niveau tillen:
- 22 Inch Velgen: Deze indrukwekkende velgen geven de Defender een krachtige uitstraling en zorgen voor een optimale rijervaring op elk terrein.
- Blackpack: De Blackpack-afwerking voegt een sportieve en verfijnde uitstraling toe met een zwartaccentenpakket.
- 11,4 Inch Scherm: Het grote touchscreen biedt naadloze toegang tot infotainment en navigatie, voor een moderne en gebruiksvriendelijke interface.
- 360 Camera: Voor een compleet overzicht rondom het voertuig, waardoor parkeren en manoeuvreren in krappe ruimtes een fluitje van een cent worden.
- Luchtvering: Deze geavanceerde veringstechnologie zorgt voor een comfortabele rit, ongeacht het terrein.
Met zijn krachtige prestaties, luxueuze afwerkingen en ongeėvenaarde off-road capaciteiten, is deze Land Rover Defender klaar voor elke uitdaging. Mis deze kans niet om een van de beste modellen in zijn klasse te bezitten. Neem vandaag nog contact op voor een bezichtiging en ervaar zelf de ongeėvenaarde klasse en veelzijdigheid van de Defender.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!