Land Rover Defender 110 P400e 110 X-Dynamic SE Panodak HUD

€ 82.950,- incl. BTW

Bouwjaar 19-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.965 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Land Rover Defender 110 P400e 110 X-Dynamic SE Panodak HUD


€ 82.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.965 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vader Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Smeerlaan, 14
Postcode 1871 ET
Plaats Schoorl
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55155703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vaderautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Land Rover Defender 110 P400e 110 X-Dynamic SE Panodak HUD


- Kenteken: GRJ-73-J
- Merk: Land Rover
- Model: Defender 110
- Tellerstand: 37965 KM
- Carrosserievorm: Terreinwagen
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 221 kW / 301pk
- Ledig gewicht: 2600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW


Pakket: Cold Climate Pack

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Verwarmde voorruit

Pakket: Driver Assistance Pack

- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp

Pakket: Towing Pack

- Aanhanger manoeuvreerhulp
- Luchtvering
- Niveauregeling automatisch
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser en sproeier
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Niveauregeling automatisch
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Side-skirts
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerende voorruit

Infotainment

- Audio installatie
- Audio installatie premium
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stoel ventilatie voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd en geventileerd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Aanhanger assistent
- Aanhanger manoeuvreerhulp
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatische snelheids begrenzing
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Camerabeeld in binnenspiegel
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Dodehoek detectie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie