Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE 22-HUD-MERIDIAN-PANO
€ 119.800,-
Bouwjaar | 01-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GAM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 25b |
Postcode | 1411 AR |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 3888000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gam.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Referentienummer: 1910
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 297 kW (404 PK)
Vermogen brandstofmotor: 297 kW (404 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-04-2029
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE
Car No: 1910
- Prijs inclusief nieuw Nederlands kenteken
- BTW auto
- Europese fabrieksgarantie tot 04-2029 of 150.000km
- Inruil mogelijk
Uitgevoerd in Santorini black metallic (1AG) met ebony windsor leder (300RA)
Voorzien van:
017EO - Comfort & Convenience Pack - Twee bekerhouders vóór, met afdekking - Bergvak middenconsole met koelfunctie - Draadloze telefoonoplader met signaalversterker
022BG - 3-zone Climate control
022FA - Luchtkwaliteitssensor
022GH - Ionisatiesysteem voor extra reiniging van interieurlucht, PM2.5-filter en CO2-management
025JB - DAB+-tuner (Digital Audio Broadcasting)
025LN - Meridian Surround Sound audiosysteem met 700 W, 14 luidsprekers en 1 subwoofer
026EC - ISOFIX-kinderzitjebevestigingen in voorpassagiersstoel
026JB - Draadloze telefoonoplader met signaalversterker
027BY - Elektronisch gestuurde luchtvering
027CW - Adaptive Dynamics
028EA - Vaste, zichtbare sleepogen achter in Satin Black
028LD - Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak
031BS - Clearsight-achteruitkijkspiegel
031SZ - 22" 5-spoke 'style 5098' gloss black
032BV - Met leder bekleed stuurwiel
032CG - Extended Leather Upgrade (bovenranden portierpanelen in leder, bovenrand dashboard in leder, onderrand dashboard in leder)
032DV - Verwarmbare stuurwielrand
032PL - Extended Black Pack
033GP - Koel-/verwarmbare voorstoelen
038ID - Interactive Driver Display (12,3" digitaal instrumentenpaneel)
039IB - Head-Up Display
040AK - Verwarmbare voorruit
040AQ - Verwarmde ruitensproeiers
041CZ - Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór
045CB - Groot bergvak met extra koelfunctie in middenconsole
048CV - Instaplijsten met X-Dynamic opschrift
049AL - Elektrisch in hoogte en lengte verstelbare stuurkolom
060AW - Roof rails in Black
064AP - LED-mistlampen vóór
064BR - Automatische koplamphoogteverstelling
064BV - Hogedruk koplampsproeiers
064LC - Premium interieurverlichting met configureerbare ambianceverlichting (keuze uit tien kleuren)
064QC - Matrix LED-koplampen met LED-signature dagrijverlichting
065AP - Adaptive Cruise Control
066AC - Keyless Entry
072BI - Cold Climate Pack - Verwarmba
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!