Land Rover Defender P400e 110 SE Standkachel 22 inch Black Pack Elektr. Trekhaak
€ 92.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 21-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.820 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Defender P400e 110 SE Standkachel 22 inch Black Pack Elektr. Trekhaak
€ 92.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.820 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Outland Outstanding Land Rovers |
Contactpersoon | Harold de Vries |
Adres | Oosteinderweg 335A |
Postcode | 1432 AX |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 303050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 31173117 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.outland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 76 kW (103 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accutype: lithium-ion
Accuconditie: 100%
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-02-2026
Outland Outstanding Land Rovers biedt aan;
;
Door inruil verkregen, door ons nieuw geleverde Defender 110 P400e (Plug-in Hybrid) in sportieve SE uitvoering. De Defender heeft de fabriek verlaten in de stijlvolle en exclusieve exterieurkleur Silicon Silver Premium Metallic waarbij ook de onderzijde van de portieren en wielkastranden in carrosseriekleur zijn uitgevoerd. De Defender is tevens voorzien van het optionele Black Exterior Pack en de optionele 22" inch lichtmetalen velgen 'Style 5098' in Gloss Black, hiermee wordt het stoere karakter van de Defender nog sterker benadrukt. Het interieur is uitgevoerd in volledig leder in de kleur Ebony waarbij de voorstoelen 12-voudig verstelbaar zijn en voorzien zijn van stoelverwarming. De Defender in SE uitvoering is af fabriek reeds bijzonder compleet uitgevoerd. Opties zoals Premium LED-koplampen met signature dagrijverlichting, 19" remsysteem met geventileerde remschijven en remklauwen in Dark Grey, Configureerbare ambianceverlichting (keuze uit tien kleuren), Keyless Entry, LED-mistlampen vóór, Meridian audiosysteem met 400W, 10 luidsprekers en subwoofer, Elektronisch gestuurde luchtvering en een elektrisch verstelbare stuurkolom in hoogte en lengte zijn allemaal "standaard" aanwezig.
;
De door ons aangeboden Defender is verder voorzien van een prachtige lijst met extra fabrieksopties;
;
Land Rover Defender 110 P400e Plug-In Hybride SE.
;
- 1BN Silicon Silver Premium Metallic.
- 300NQ Stoelbekleding in Ebony leder met interieur in Ebony.
- 033XM 12-voudig elektrisch verstelbare voorstoelen met memoryfunctie en 2-voudig handmatig verstelbare hoofdsteunen.
- 033XN Verwarmbare voorstoelen.
- 300KD Asymmetrisch gedeeld (40:20:40) neerklapbare achterbank met middenarmsteun en drie hoofdsteunen.
- 245AC Dashboardafwerking (cross car beam) in Light Grey Powder Coat Brushed Finish.
- 047DB Privacy glas achter B-stijlen (achterportierruiten zijruiten achter, achterruit).
- 047EB Extra warmtewerende voorruit.
- 028LD Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak.
- 029SZ 22" 5-Split Spoke lichtmetalen velgen 'Style 5
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!