Land Rover Range Rover Sport P525 Autobiography Dynamic V8 LED PANO KEYLESS FULL OPTIONS
€ 95.999,-
Bouwjaar | 10-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinSpark Racing Engineering B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuiperij 26 |
Postcode | 1185 XS |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11072440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twinsparkracing.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2020 - apr. 2022
Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 104 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 292 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Ontdek de ultieme combinatie van kracht, luxe en stijl met deze exclusieve Range Rover Sport P525 Autobiography! Van de eerste eigenaar, met slechts 59.000 kilometer op de teller, is deze indrukwekkende SUV een ware parel op de weg.
Deze Range Rover Sport straalt niet alleen kracht uit, maar ook verfijning. De P525 Autobiography-uitvoering biedt een ongeëvenaarde rijervaring dankzij de krachtige V8 525 pk-motor, waardoor elke rit een waar genot wordt. Met het kenmerkende ontwerp van Range Rover combineert deze SUV moeiteloos prestaties met een ongekend niveau van comfort.
Volledig dealeronderhouden en met zorg behandeld door de eerste eigenaar, verkeert deze Range Rover Sport in absolute nieuwstaat. Het is duidelijk dat deze auto met liefde is gekoesterd, wat blijkt uit de onberispelijke staat waarin hij verkeert.
Hoogtepunten van deze Range Rover Sport P525 Autobiography:
Slechts 59.000 kilometer gereden
Eerste eigenaar
Krachtige 525 pk-motor
Dealeronderhouden
Verkeert in nieuwstaat
*Export price excluding BPM and including VAT/TAX €79.999
Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging of bekijk de uitgebreide fotoreportage op onze website!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!