Bouwjaar | 07-03-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 306.853 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 72-GS-TP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.293 cc |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 306.853 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 72-GS-TP Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.293 cc |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage & Speedshop Black8 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gasstraat 1B |
Postcode | 1901 NA |
Plaats | Castricum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 501688 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.black8.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Drift / Race / Dragrace Lexus GS430
4.3 V8 3UZ-FE
Kuip stoelen
5 punts gordels alle stoelen
3e stel achterin
Lock kit for Lexus Gs300/Aristo MK2 71 degrees (extra stuur uitslag kit)
Achterspoiler afstelbaar
Versnellingsbak BMW 525 Diesel 6-bak
Race koppeling set
Line lock (burnouts)
100% sper
Hydraulische handrem
Silenser optie voor in uitlaat
Diverse setjes wielen (dragrace / driften)
Geen lekkages of olie verbruik
Prijs 8750. Bezorging mogelijk.
Wist je dat onze klanten ons een gemiddelde beoordeling geven van 4,9 van de 5 sterren? Daar zijn we trots op! Kijk op Google recensies of op onze Facebook pagina.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.