![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.332 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-379-TZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.332 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-379-TZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Export |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Zeelandweg 8L |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87732875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotiveexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/60 R18
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 197 x 168 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.180 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 700 - € 752 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
This price is for export.
For purchases in the Netherlands, BPM needs to be added to this price.
For more info :
Web : www.automotiveexport.nl
Tel : +31687732875
Email : info@automotiveexport.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Levante Trofeo | Dansen op een vulkaan
Maserati staat voor exclusieve en sportieve auto's. Nu gaat het merk daarin een stap verder met de komst van het "Trofeo"-label. Een Trofeo is nog sneller en dus nog exclusiever dan een standaard Maserati. De eerste Trofeo betreft de Levante, die met een achtcilinder motor met dubbele turbo tot één van de sterkste auto's ooit van het merk behoort. De Levante Trofeo was aanvankelijk alleen bedoeld voor Amerika en China, maar komt nu ook naar Europa. Dus doe de gordel om, zet een helm op en ga mee voor een proefrit met de eerste Trofeo van Maserati.
![Autotest | Maserati Levante Trofeo Dansen op een vulkaan](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/20/maserati-levante-v8-trofeo.jpg)
De Levante Trofeo is een grote SUV die imponeert met de prestaties en het Maserati-label. In cijfers gemeten is er weinig verschil met de concurrentie, maar de belevenis is nog intenser.
Plus
- spectaculair snel
- extravagante vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
Min
- uitlaatgeluid vermoeiend op lange afstanden
- (Zeer) hoog verbruik
Conclusie
Wie op zoek is naar een grote SUV doet dat veelal om een droom in vervulling te laten gaan, niet omdat alleen die auto de benodigde functionaliteit biedt. De ultieme invulling van die droom is dan ook nog eens een snelle uitvoering van een grote SUV. Met de introductie van het "Trofeo"-label gaat Maserati nu de concurrentie aan met de allersnelste SUV's van doorsnee merken.
Ten opzichte van grote SUV's van andere merken blijft de Levante op twee punten achter: de ruimte achterin en de ergonomie. De uitrusting (inclusief de veiligheidsvoorzieningen), het comfort en natuurlijk de prestaties zijn minstens zo goed. En terwijl de modellen van Maserati veelal duurder zijn dan gemiddeld vanwege de hogere CO2-uitstoot, geldt dat niet voor deze Trofeo. De Levante Trofeo is even (on)zuinig als de directe concurrenten en heeft daarom grofweg eenzelfde prijskaartje. Voor die prijs biedt Maserati echter nog meer sensatie. De Levante Trofeo is vrij van iedere vorm van subtiliteit of bescheidenheid. De Levante schreeuwt om aandacht, de achtcilinder brult het uit en de bestuurder giert het uit als de Trofeo zijn kunnen mag tonen.