Bouwjaar | 14-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.731 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-227-KF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 11.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.731 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-227-KF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centraal Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 20-A |
Postcode | 1521 ND |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.centraalexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Graag bieden wij u deze zeer nette Mazda 3 2.0 TS SkyActiv aan in de kleur Onyxschwarz Metallic. Deze Mazda 3 wordt aangedreven door een krachtige viercilinder en de levert een vermogen van 120PK en een koppel van 210Nm. Verder is deze auto voorzien van extra opties onder ander: Airco, Parkeersensoren Achter, Navigatie, Cruise Control, Bluetooth, Stoelverwarming en meer.
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.centraalexclusief.nl
Fabrieksopties:
29500 Stoelverwarming voor
25802 Parkeerhulp achter
11000 Metallic-lak
15498 Rijassistent-systeem Rijstrookwissel-assistent (RVM)
10005 Carrosserie: 5-deurs
18604 Inschakelautomaat voor Rijlicht
19101 Ruitenwisser met Regensensor
2302 Touring-pakket
> 15498 - Rijassistent-systeem Rijstrookwissel-assistent (RVM)
> 18604 - Inschakelautomaat voor Rijlicht
> 19101 - Ruitenwisser met Regensensor
> 23103 - Zijruiten achter en Achterruit verduisterd
> 25802 - Parkeerhulp achter
> 29500 - Stoelverwarming voor
23103 Zijruiten achter en Achterruit verduisterd
86800 Motor 2,0 L - 88 kW Katalysator
75205 Transmissie 6 versnellingen
= Bedrijfsinformatie =
Zorgeloos rijden met een Autotrust Garantie!
Wil jij zonder zorgen genieten van je nieuwe auto? Dat kan met een passende garantie. In samenwerking met Autotrust bieden wij verschillende mogelijkheden voor garantie aan. Niet alle auto's zijn gelijk. Daarom zijn de garanties van Autotrust gebaseerd op de leeftijd en kilometerstand bij aflevering van de auto. Kies voor een garantie die past bij uw auto:
o Instap - de meest gekozen garantie voor auto's tot 12 jaar en 200.000 km
o Uitgebreid - de meest gekozen garantie voor auto's tot 8 jaar en 150.000 km.
Tot ziens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.