![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-11-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.639 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-ZJN-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.639 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-ZJN-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Elden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Machineweg 2 |
Postcode | 1271 EE |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 3038152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eldenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 184 x 148 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze eigen site voor het actuele aanbod.
LET OP: Bezichtiging graag op afspraak!
Voor meer informatie over onze auto's staan wij u het liefst telefonisch te woord! Bel: 035-3038152. Natuurlijk mag u ook mailen op : info@eldenautos.nl. Graag tot ziens in Huizen.
Voor auto's jonger dan 12 jaar en onder de 200.000 km kunt u bij ons een Autotrust-garantie afsluiten.*
*Vraag naar de voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
![Autotest | Mazda 6 Zesjes-cultuur](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/258/mazda-6.jpg)
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.