Bouwjaar | 28-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.135 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-082-VZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.135 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-082-VZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Adrie Jonk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Newtonstraat 34-40 |
Postcode | 1446 VR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.adriejonk.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Typenummer: DEVNEA1
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.154 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
- Reinigen
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Geldige APK
- Vloeistoffen controle
- Wettelijke garantie
**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
- Adrie Jonk Zekerheidspakket Comfort (€ 695 meerprijs):
- Poetsbeurt
- Minimaal 12 maanden APK
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
- Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
- Halve tank brandstof
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Distributie vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
- Pechhulp Europa
*12 jaar garantie* tot 200.000 km (Merk Mazda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
*10 jaar garantie* tot 180.000 km (Merk Honda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden)
| APPLE CARPLAY | 18 INCH LM | CLIMATE CONTROL | CRUISE CONTROL | PARKEERSENSOREN |VERWARMDE STOELEN | NED AUTO |
Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto, deze Mazda CX-3 uit 2022 heeft een tellerstand van 72135 kilometer. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Mazda CX-3 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bediende ramen horen tot de voorzieningen op deze auto.
De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat muziek en informatie kunnen w
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.