Mazda CX-5 2.0 165 PK TS+ ? Navi ? Stoelverwarming ? Trekhaak

€ 13.890,-

Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.799 km
Deuren 5
Kenteken 6-KKV-34 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 165 PK TS+ ? Navi ? Stoelverwarming ? Trekhaak


€ 13.890,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.799 km
Deuren 5
Kenteken 6-KKV-34 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Dirks
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderweg 10
Postcode 1741 NA
Plaats Schagen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)224 - 237373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragedirks.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2012 - 2015

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,5 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Afleverpakket Plus (€ 699 meerprijs): 12 maanden Bovag garantie/ Autotrust Excellent. Deze garantie wordt ondergebracht bij Autotrust, waardoor uw garantie uitgevoerd kan worden door in heel Nederland aangesloten partners.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)
- Afleverpakket Premium (€ 999 meerprijs): 12 maanden Bovag garantie/ Autotrust Excellent inclusief Bovag afleverbeurt. Deze garantie wordt ondergebracht bij Autotrust, waardoor uw garantie uitgevoerd kan worden door in heel Nederland aangesloten partners.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Uitrusting/bijzonderheden: Origineel Nederlands, dealer onderhouden, navigatiesysteem full map, stoelverwarming, climate control, trekhaak, cruise control, multimedia voorbereiding, parkeersensoren V/A, 17 inch lichtmetalen velgen.



= Wij verzoeken u vriendelijk een afspraak te maken voor bezichtiging. De auto wordt exclusief gereserveerd op de dag van de afspraak. Houd er rekening mee dat de auto op andere dagen beschikbaar blijft voor andere geïnteresseerden.


=


Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie