Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Exclusive-Line BLACK COMFORT PACK | AUTOMAAT | INRUILVOORDEEL ¤ 3.000,- | DIRECT LEVERBAAR |

€ 49.340,- incl. BTW

Bouwjaar 31-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Exclusive-Line BLACK COMFORT PACK | AUTOMAAT | INRUILVOORDEEL ¤ 3.000,- | DIRECT LEVERBAAR |


€ 49.340,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adrie Jonk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonstraat 34-40
Postcode 1446 VR
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adriejonk.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 72 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Rijklaar pakket (GEEN bijkomende kosten) (inbegrepen): Deze auto wordt rijklaar aan u afgeleverd inclusief alle afleveringskosten.
- Adrie Jonk Luxe afleverpakket (€ 395 meerprijs):
Optioneel een luxe afleverpakket! 

Bestaat uit; Waxguard behandeling, Volle tank brandstof, Luxe kentekenplaten

BLACK COMFORT PACK | AUTOMAAT | INRUIL VOORDEEL € 3.000,- | DIRECT LEVERBAAR | NIEUW

*** Dit betreft een nieuwe auto met 10km op de kilometerteller. Deze auto heeft nog geen kenteken!  ***
U bent dus altijd de 1e eigenaar !!!! 

Prijs is rijklaar! Geen bijkomende kosten.

* OP = OP   Uiterste registratie datum 31-12-2024
* Vraag naar de voorwaarden 

ZOEKT U EEN ANDERE KLEUR OF UITVOERING NEEM CONTACTT MET ONS OP EN WIJ ZULLEN PROBEREN UW WENSEN TE VERVULLEN!! 



Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Dit is een splinternieuwe auto, die nu uit voorraad leverbaar is. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Houdt u van een stijlvolle uitvoering? Dan zal het lederen interieur u zeker bevallen. Rijcomfort wordt naar een hoger niveau getild in deze auto, met inbegrip van stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. Ook premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achterop

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie