Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT 2WD | TREKHAAK | APPLE CARPLAY | LEDER | BOSE AUDIO | LEDER | DODEHOEK DETECTIE | STOELVERWARMING | NED AUTO |

€ 18.839,-

Bouwjaar 12-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.556 km
Deuren 5
Kenteken HX-153-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease GT 2WD | TREKHAAK | APPLE CARPLAY | LEDER | BOSE AUDIO | LEDER | DODEHOEK DETECTIE | STOELVERWARMING | NED AUTO |


€ 18.839,-

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.556 km
Deuren 5
Kenteken HX-153-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adrie Jonk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonstraat 34-40
Postcode 1446 VR
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adriejonk.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,4 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
- Reinigen
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Geldige APK
- Vloeistoffen controle
- Wettelijke garantie

**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
- Adrie Jonk Zekerheidspakket Comfort (€ 695 meerprijs):
- Poetsbeurt
- Minimaal 12 maanden APK
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
- Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
- Halve tank brandstof
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Distributie vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
- Pechhulp Europa

*12 jaar garantie* tot 200.000 km (Merk Mazda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
*10 jaar garantie* tot 180.000 km (Merk Honda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*

**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

| TREKHAAK | APPLE CARPLAY | LEDER | BOSE AUDIO | LEDER | DODEHOEK DETECTIE | STOELVERWARMING | NED AUTO |

Bij het ontwerpen van de Mazda CX-5 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Van binnen ziet u een lederen interieur, een stijlvolle uitvoering. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! De elektronische systemen in deze Mazda helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Voor de lange ritten is de cruise co

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie