Bouwjaar | 19-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PS-323-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 22.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.002 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PS-323-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Groot & De Vries |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hyacintenstraat 36A |
Postcode | 1131 HW |
Plaats | Volendam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 361562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.grootendevries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Black/black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,3 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: ? Geldige APK
Optioneel full service afleverpakket €695,- Dit omvat een grote onderhoudsbeurt, nieuwe APK, 12 maanden garantie, compleet gepoetst en een volle tank brandstof.
Wij zijn dagelijks tot 22.00 uur telefonisch bereikbaar. Inruil en/of financiering is mogelijk. Kijk voor alle foto's op onze website: www.grootendevries.nl
Super leuk dat u ons gevonden heeft, wij zijn Autobedrijf Groot & De Vries, een familiebedrijf met passie voor auto's. Al onze auto's zijn met zorg geselecteerd en voldoen aan onze kwaliteitseisen. Veel plezier met het bekijken van deze mooie occasion.
Iedere aankoopkeuring is toegestaan!
Uiteraard is het mogelijk om geheel vrijblijvend een proefrit te maken. Wij houden van persoonlijk contact en zijn 7 dagen per week tot 22.00 uur bereikbaar. Dit houdt in dat u ook op afspraak buiten de reguliere openingstijden van harte welkom bent.
Wij staan voor kwaliteitsauto's voor een scherpe prijsstelling. Heeft u bij een collega autobedrijf een auto of bedrijfswagen gezien die volgens u vergelijkbaar is en toch minder kost, dan kijken wij graag met u mee of dit inderdaad het geval is en er geen belangrijke zaken missen of er iets anders met de aangeboden auto is. Wij hebben zo al veel miskopen helpen voorkomen.
Neem gerust contact op voor meer informatie of een live videogesprek:
Autobedrijf Groot & De Vries
Hyacintenstraat 36A
1131 HW Volendam
Info@grootendevries.nl
0299361562
Telefoon/WhatsApp Sammy Groot: 0620611700
Telefoon/WhatsApp Gert de Vries: 0618107013
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.