Bouwjaar | 18-02-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.285 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-THT-84 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 14.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.285 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-THT-84 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Stroet |
Contactpersoon | Yvonne Stroet |
Adres | Dorpsstraat 205 |
Postcode | 1689 GC |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 261985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragestroet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bovag Vakgarage Stroet in Zwaag (gem.Hoorn) biedt u aan: Originele Nederlandse Mazda CX5 2.0 in royale Skylease+ uitvoering en met origineel 178.200 km, de NAP is aanwezig. Tevens is het door de dealer uitgevoerde digitale onderhoud aanwezig. Slechts 900 km geleden heeft de CX5 nog haar onderhoudsbeurt gehad. Wij hebben de auto nu volledig gecontroleerd, 4 nieuwe All-Season banden gemonteerd, airco service uitgevoerd en de APK is tot 29-10-2025. Deze sterke Mazda is uitgerust met o.a. cruise control, navigatie, airco, 6-bak, afneembare trekhaak, lane assist, mediacenter met o.a. navigatie/BT en stuurbediening, lichtmetalen velgen, getinte ramen, mistlampen voor, elektrische ramen voor en achter, elektrische buitenspiegels, parkeersensoren voor en achter, regensensor, achterklep spoiler, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, in hoogte en axiaal verstelbaar stuur, led verlichting, make up lichtjes, stoelverwarming voor en achter, deelbare achterbank, isofix, 5 hoofdsteunen, complete reiniging van in- en exterieur enz. De All-in prijs is € 14.750,= en de APK is tot 29-10-2025
U heeft 12 maanden garantie op de motor en op de versnellingsbak, hier hoeft u bij ons nooit extra voor te betalen!
Wij berekenen GEEN kosten rijklaarmaken! De prijs die op de auto staat, is de prijs die u betaald en is ALL-IN, dus met APK, uitgebreide afleveringscontrole, aircoservice (indien werkend), reiniging binnen en buiten.
Tevens doen wij GRATIS de kenteken tenaamstelling op ons bedrijf, ook s avonds en in het weekend! En ruilen wij uw auto in, minimaal brengt deze 200,= op ongeacht de staat van de auto.
Autobedrijf Stroet is uw BOVAG Vakgarage in Zwaag (gemeente Hoorn).
We zijn 6 dagen per week geopend.
Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00
's Avonds op afspraak
Zaterdag is alleen op afspraak mogelijk. Bel 0229-261985 voor uw showroomafspraak op zaterdag.
Sinds 1972 uw betrouwbare mobiliteitspartner.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.