Bouwjaar | 04-01-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.255 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NT-562-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 9.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.255 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NT-562-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Zuid B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Escudoweg 5-11 |
Postcode | 2153 PC |
Plaats | Nieuw Vennep |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)252 - 621575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkzuid.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverkosten: ons afleverpakket kost u slechts € 595 en bestaat uit onderhoud volgens fabrieksopgave, nieuwe APK (indien nodig) en de auto schoongemaakt/gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Nette mazda CX 5 met de zuinige 2.0i L benzine motor met skyactive technology en daaraan gekoppeld een handgeschakelde 6 versnellingsbak.
De auto is netjes en heeft hier en daar wat gebruikerssporen wat natuurlijk te verwachten is gezien de km stand. technisch is de auto in orde en heeft altijd zijn onderhoud gehad. daarbij is deze mazda uitgerust met leuke opties zoals parkeersensoren, navi, automatische airco, stoelverwarming, trekhaak enz.
2 sleutels en boekjes aanwezig.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autopark Zuid, wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur en zaterdags van 09.00 uur tot 12.30 uur.
s'avonds in overleg mogelijk.
Hoewel wij onze advertenties met grote zorg samenstellen kunnen er altijd zaken zijn die niet geheel met de werkelijkheid overeenkomen m.b.t. de opties of de prijsstelling van de auto. U kunt uit de informatie van onze advertentie dan ook geen rechten ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.