Bouwjaar | 20-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-974-VH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
€ 43.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.597 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-974-VH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto In- en Verkoop Johan Meure B.V. |
Contactpersoon | Johan Meure |
Adres | Newtonstraat 50 |
Postcode | 1446 VR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 649939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.johanmeure.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Basis zekerheidsprijs:
De prijs van de auto is INCLUSIEF een geldige APK, tenaamstellingskosten, vloeistoffen- en verlichtingscontrole.
Onderhoudspakket:
U kunt kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket van € 699 euro met daarin o.a; Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecifiaties en schema+ overig vereist onderhoud van de auto, APK, complete schoonmaak binnen+buitenkant , airco service en 20L brandstof.
Belt u even voor uw bezoek aan ons bedrijf? Dit om zeker te weten dat de auto beschikbaar is.
Zekerheden:
Autobedrijf Johan Meure is al ruim 35 jaar een vertrouwd BOVAG bedrijf voor aanschaf van een jong gebruikte auto. Een auto kopen bij Autobedrijf Johan Meure houdt in dat deze auto, een duidelijke aantoonbare historie heeft, geen voormalig total-loss auto is, een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalige taxi, lesauto of hulpdiensten-auto is.
Inruil/taxatie:
Bij bezoek aan ons bedrijf heeft u binnen 15 minuten een gegarandeerd bod op uw inruil/inkoop-auto. Voor een inruilindicatie gaat u naar onze website (www.johanmeure.nl) en klikt u op 'Taxatie'.
Vestigingen / locaties :
Bij onze hoofdvestiging staat een aanbod van circa 300 occasions vanaf € 20.000 euro. (Newtonstraat 50, 1446 VR Purmerend)
Op onze vestiging aan de Westerweg vindt u ruim 150 occasions tót € 20.000 euro. (Westerweg 72, 1446 AG Purmerend)
Voor onderhoud, diagnose, reparatie en APK kunt u terecht bij onze AutoFirst Johan Meure Werkplaats. (Newtonstraat 48, 1446 VR Purmerend)
Volg ons op sociale media!
Facebook: Autobedrijf Johan Meure
Instagram: @autobedrijfjohanmeure
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op alvorens uw vertrek naar ons toe, dan kunnen wij zien of de auto beschikbaar is en deze voor u klaar zetten.
AUTO'S KUNNEN WEGENS ONLINE VERKOOP HELAAS NIET GERESERVEERD WORDEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.