Bouwjaar | 12-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-597-LD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.207 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-597-LD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Piet Has Automobielen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lageweg 25 |
Postcode | 1628 JS |
Plaats | Hoorn Nh |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 215416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.piethas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2021 - mei 2022
Technische informatie
Koppel: 271 Nm
Aandrijving
Actieradius: 200 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg
Accu
Accu: 35 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 39 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 22 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 186 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 34 minuten
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Onderhoudspakket (€ 395): De genoemde prijs is exclusief onderhoudspakket van € 395,- Het onderhoudspakket houdt in; Periodieke onderhoudsbeurt, schoonmaak in- en exterieur, halfvolle tank brandstof, Airco onderhoud en technische controle.
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 09:51
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:36
Bruikbare accucapaciteit: 33.73 kWh
Ingeschatte actieradius: 191 km
Ingeschat verbruik: 20.53 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 148 km
Actieradius praktijk winter: 128 km
Verbruik praktijk zomer: 20.2 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.2 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 173 kWh/100km
Betreft een origineel in Nederland geleverde auto, dus de volledige historie is bekend en de auto heeft absoluut de juiste kilometerstand.
Inclusief nieuwe APK, 12 maanden BOVAG garantie en het ter naam stellen van het voertuig, dus zekerheid!
De genoemde prijs is exclusief onderhoudspakket van € 395,- Het onderhoudspakket houdt in; Periodieke onderhoudsbeurt, professionele schoonmaak van in- en exterieur, volle tank brandstof, Airco onderhoud, NAP certificaat en technische controle.
Mazda heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Mazda MX-30 is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. De batterijtechniek heeft de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt, zodat u met deze auto op een volle acculading echt ver kunt komen. En als u de auto 's avonds aan de lader koppelt, is hij de volgende dag weer helemaal vol. Op de teller van deze auto staat slechts 10207 kilometer. Een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.