Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC Premium Plus 80 kWh / AMG / Schuifdak / Burmester / N.A.P.
€ 38.950,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.270 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-907-VP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC Premium Plus 80 kWh / AMG / Schuifdak / Burmester / N.A.P.
€ 38.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.270 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-907-VP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Duijn Nottelman Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koraalstraat 2a |
Postcode | 1812 RK |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5823243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdn-automobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2019 - mrt. 2022
Modelcode: N293
Technische informatie
Koppel: 760 Nm
Actieradius: 406 km
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 192 x 163 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.395 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 230 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: op de motor
Zeer nette, origineel Nederlands geleverde Mercedes-Benz EQC 400 4Matic uit 30-12-2019 met 102.000 KM N.A.P.
2 sleutels, alle boekjes en historie aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit bent u van harte welkom.
Gelieve voor vertrek even bellen om teleurstelling te voorkomen.
Graag tot ziens!
Koffie staat klaar!
Inruil mogelijk.
Openingstijden:
Maandag 8:30 t/m 17:30
Dinsdag 8:30 t/m 17:30
Woensdag 8:30 t/m 17:30
Donderdag 8:30 t/m 17:30
Vrijdag 8:30 t/m 17:30
Zaterdag 9:00 t/m 16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-Benz EQC | Het nieuwe Mercedes
Mercedes-Benz bereidt zich voor op de toekomst. Dat doet het merk door naast de bestaande lijn van modellen stilletjes een geheel nieuwe generatie te introduceren. Onder de naam "EQ" verschijnen elektrische auto's in alle segmenten. Die auto's worden nu nog ontworpen op basis van bestaande modellen, maar gaandeweg worden dit geheel op zichzelf staande modellen. Is de nieuwste Mercedes een goed begin voor het nieuwe Mercedes?
![Autotest | Mercedes-Benz EQC Het nieuwe Mercedes](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4262/mercedes-benz-eqc-400.jpg)
De Mercedes EQC is het eerste model in de nieuwe EQ serie. Dankzij elektrische aandrijving is deze SUV nog comfortabeler dan grotere/duurdere modellen van Mercedes-Benz. Prima prestaties, groot bereik
Plus
- benadert het comfort van een grotere / duurdere Mercedes-Benz
- uitstootvrij en voordelig per KM
- ruim en praktisch
Min
- laadkabel te kort
- is niet gediend van een sportieve rijstijl
Conclusie
Vormt de EQC een goed begin voor het nieuwe Mercedes? Ja, maar het is nog niet perfect. De EQC deelt de technische basis met de GLC en daarom is op details merkbaar dat Mercedes-Benz compromissen moest maken. De conventionele modellen zijn dynamisch en comfortabel, maar de EQC voelt zich alleen prettig bij een kalme, vloeiende rijstijl. Een sportieve rijstijl wordt bijna afgestraft, terwijl een rustige rijstijl wordt beloond met nog meer rust dan de conventionele modellen bieden.
Als het gaat om de techniek biedt de EQC het laatste en beste wat Mercedes-Benz in huis heeft. MBUX loopt voorop als het gaat om mogelijkheden en gebruiksgemak. Ook op het gebied van actieve veiligheid is de EQC helemaal bij de tijd. De elektrische aandrijflijn heeft een royale actieradius en dat zorgt voor zorgeloos rijden en snel laden. Ook het afleggen van lange afstanden is geen enkel bezwaar. Zoals bij iedere elektrische auto komen daar een lage kilometerprijs en uitstootvrij rijden bij.