Bouwjaar | 13-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.690 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-095-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 13.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.690 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JP-095-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hokkeling |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 18-1 |
Postcode | 1693 AZ |
Plaats | Wervershoof |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83985080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhokkeling.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.670 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Wat rijdt dat geweldig! Hij is ook nog eens voorzien van bijna alle opties. De mooie donkerrode ("blazing Red" metallic) kleur geeft hem een sportieve uitstraling zeker met de zwarte wielen en het zwarte dak.
Rijk uitgerust met onder andere: Full map navigatie, Parkeersensoren, Sportstoelen, Sportchassis, Stoelverwarming, Cruise control, Led verlichting, Muli-media, Lederen multi-stuurwiel, Sfeer verlichting, etc. etc.
Alle boekjes, facturen, beide sleutels en Nationale Auto Pas aanwezig.
Prijs inclusief 6 maanden garantie is € 14.999,-
Desgewenst kunnen wij deze prachtige auto leveren inclusief een grote onderhoudsbeurt, nieuwe apk en airco-service. Hiervoor rekenen wij € 599,- kosten rijklaar maken.
Deze geweldige auto wordt u aangeboden door:
Autobedrijf Hokkeling Wervershoof
Nijverheidsweg 18-1
1693 AM WERVERSHOOF
tel: 06-83985080
Wij zijn 7 dagen per week geopend op afspraak, uiteraard is inruil en financiering mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.